nummernitton.blogg.se

Stiltje

Publicerad 2017-11-20 06:34:09 i Allmänt,

Återigen stiltje på bloggen alldeles för länge.
Senast jag skrev var i mitten av september, nu är i inne i november och snart knackar advent på dörren och det är dags att börja fundera på julklappsinköp.
Tiden går ruskigt fort!
 
Den största happeningen sen jag skrev senast är en resa till Kreta i slutet av september.
En resa med familjen som innehöll både sol och bad , avkoppling , regn och åska men framör allt en vecka med återhämtning.
 
Välmåendet är fortfarande inte vad man kunde önska...men det är bara att kämpa på.
Den dagliga huvudvärken hänger sig envist fast, den firade för övrigt 1årsjubileum nu i oktober..och det känns hopplöst.
Försöker fokusera på andra saker och göra det bästa utav det.
 
Nu närmar sig som sagt jul.
Någon ledighet är inte att tala om då alla dagar är slut.
Det blir att jobba på och njuta av helgdagarna .
Barnens önskelista iår är kryptisk...det var betydligt enklare när de var små och önskade sig leksaker och lego:-)!
 
För övrigt närmar sig min sista födelsedag där första siffran är en 3:a. 
Födelsedagen brukar vanligtvis inträffa i samband med första advent, iår är det inte så. Känner mig nästan lite snuvad på konfekten :-)!
Jag brukar alltid göra lite extra adventsmys till min kalasmiddag, men iår infaller inte advent förrän helgen efter och då jag har mina principer med att inte tjuvstarta med det får det iår bli en födelsedag utan adventskrud.
Fönstrena fick jag dock putsade i helgen...så check på den ;-)!
 
Dags att väcka familjen och få igång dagen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela